Eigenlijk weinig te melden.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Eigenlijk weinig te melden.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Eigenlijk weinig te melden....

Door: Webmaster

26 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Hey poppetjes!

Het gaat weer een kort berichtje worden, want ik heb nog maar zes minuutjes op de teller staan. En het is na dagen weer superlekker weer, dus ik ga echt niet verlengen..haha! :p
De afgelopen weken bestonden uit regen, regen, regen...grr...ben er echt zat van. Alles loopt onder en je kunt geen kant op. Heel vervelend. En wie komen dan nog eens extra onderdag bij je zoeken...de muskieten!! AAAAHH!!! Maar gelukkkig geen kakkerlakken ;)
Nou zijn er nog nieuwtjes? uh...nee eigenlijk niet echt. Alles gaat zo zn gangetje. Doe veel leuke dingen..en het werk loopt ook lekker. Het blijft druk..en er blijft een kleine wachtlijst. En we komen de meest vreemde en leuke dingen tegen.

Nou ik ga jullie snel (;)) weer op de hoogte houden...

brasa van Marleen :)

• 28 Mei 2007 - 13:51

Laura:

Hey Marleen!

Je moet maar zo denken, geen nieuws is goed nieuws haha. Lekker dat het weer droog is, kun je weer de zon in. Hier was het even lekker warm maar nu wat minder. Vakantie komt weer in zicht gelukkig :-)
    Werk ze en veel plezier met wat je allemaal onderneemt!

x Laura

• 31 Mei 2007 - 16:45

Nancy:

Hey marleen! Dat is lang geleden!
    Leuk om te lezen, dat je het daar naar je zin hebt!
    Verder eigenlijk weinig nieuws.
    xx nancy

• 02 Juni 2007 - 16:21

Joanneke:

Ha die lenemans!

Nou, wat een geweldige update, we zijn weer helemaal op de hoogte hahaha! ;)

Je berichtjes klinken heel positief, daar ben ik blij om. Geniet maar lekker van het weer, het werk, de mensen en alles daar. Denk aan je!

Liefs, Joan.

• 05 Juni 2007 - 10:28

Priscilla:

Hey Leen!!!
    Idd nou zijn we weer helemaal op de hoogte gelukkig. Ben wel blij dat je hetnog goed naar je zin hebt en dat je allemaal leuke dingen doet en natuurlijk dat de regen ff voorbij is :D
    Ben net een paar dagen terug in Nl en wie kom ik tegen in de stad?? Marcha en Merughia!! Haha, das grappig. Was ff kort maar wel heel apart om ze te zien de dag nadat ik terug ben uit Kenia. We hebben zaterdag een reunie met de Surinamegangers. Jammer dat jij er niet bij kan zijn, want dan zou t wel helemaal compleet zijn. Mail/hyve je gauw. Rustig aan!!
    Liefs

• 28 September 2017 - 03:24

Eduards Merughia :

Hey carleen tot je surinamse zusje merughia