Knoopje is doorgehakt!!! :) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Knoopje is doorgehakt!!! :) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Knoopje is doorgehakt!!! :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2007 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal!!

Ben ik weer even...met een nieuwtje.
Ik kom 17 augustus naar NL!!!!!
Maarrrrrr ik ga begin oktober ook weer weg......
Ik kom voor vakantie een paar weekjes naar NL en ga daarna toch weer terug naar suri :)
Ik vind het nog te leuk en uitdagend om los te laten allemaal. Het kost zoveel tijd om iets op te bouwen...En dat begint nu net, dus ja...dan kan ik het zo snel nog niet loslaten. De tijd vliegt hier!
Heb wel superveel zin om evne naar NL te komen. Om iedereen weer te zien, lekker te shoppen etc. Kijk er echt naar uit!
Nog maar een paar weekjes dus en dan ga ik jullie weer zien joehoe!!!

Tot dan!!!

Bigi brasa van Leen :)

  • 09 Juni 2007 - 13:00

    Joanneke:

    Hey lieve leen,

    Da's nog 's goed nieuws, dat je weer even naar NL komt straks! Het is alweer veel te lang geleden! Gaan we weer lekker bijkletsen en leuke dingen doen!
    Dus tot heel gauw, dan! ;)

    Liefs, Joan.

  • 10 Juni 2007 - 12:59

    Helga:

    Ow wat een feest.. we gaan wel ff bijkletsen hé!!

    Klinkt raar, ff op vakantie naar Nederland.. haha

    Toedels,
    Hellie

  • 11 Juni 2007 - 09:44

    Priscilla:

    Joepiedepoepie :D
    Leuk dat je ff langs komt. Hoop dat je wel genoeg tijd hebt en dat we dan ook nog ff wat kunnen afspreken ;-)
    Gezellie :-)
    Groetjes daar!!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 58218

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: