Brrmm...brmmm - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Brrmm...brmmm - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Brrmm...brmmm

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2007 | Suriname, Paramaribo

Leen rijdt nu brom!!! SSSAAAAANNGG!!!!
De stad is nu echt niet meer veilig hoor! hahahaha!!
Gisteren heb ik mijn brom in ontvangst genomen...en ik leef nog steeds. Ik tuf nu al zo'n beetje rond (harder dan 30 km durf ik nog niet, dat niet...met schakelen enzo haha) Maar ik voel me wel net een prinsesje op dat ding hoor! haha!
Nou dat was het weer even kort... Vrees niet, ik kom in augustus gewoon met twee benen en twee armen naar NL ;)

Brasa van Leen :)

  • 13 Juni 2007 - 18:30

    Merette:

    Wat super! Hahha, ik ben erg benieuwd hoe je eruit ziet op zo'n brom met een mooie dophelm! Whahah!
    Kus!

  • 13 Juni 2007 - 19:45

    Hellie:

    hahahahahahahahahahahahahahahohohohohohohohohohhihihihihihihihihihih als dat maar goed gaat!! Ik wil foto's zien..!!!!!!!!!!!!!! whoeiii;)

  • 14 Juni 2007 - 09:54

    Priscilla:

    ik zeg: Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!! :D
    Hahaha wat lachuh, ben je al zo geintegreerd dat je niet meer wil fietsen als "Bakra" zijnde???????
    Ben t eens met Hellie: ik wil ook foto's zien!!!!
    Tot snel dan!!!

    Liefs

  • 19 Juni 2007 - 17:52

    Joanneke:

    Hé Leen!
    Wat stoer! Ik zie het helemaal voor me...
    Ben je wel voorzichting ;D

    Tot héél snel in NL!
    Kus, Joan.

  • 01 Juli 2007 - 10:41

    Car:

    hey!!
    hoe istie??? heb je mn kaart al ontvange??
    kusssssssssssssssssss car

  • 22 Juni 2008 - 13:56

    Lianne:

    Beste Marleen,

    Je kent me niet maar ik las dat je als logopediste werkt/werkte in Suriname. Ikzelf ben ook logopediste en heb een praktijk in NL. Ik zou eventueel in de toekomst in Suriname willen gaan wonen. Kun jij me iets vertellen over de mogelijkheden/werkplekken/contactpersonen in Suriname?

    Vriendelijke groeten,

    Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 58218

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: