Nog maar paar weekjes... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Nog maar paar weekjes... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Nog maar paar weekjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2007 | Suriname, Paramaribo

Nog maar een paar weekjes en dan ben ik weer even in NL. Gek gevoel hoor om thuis op vakantie te gaan. Ik heb er wel superveel zin in...om iedereen weer te zien, te shoppen, stamppot eten, appeltaart, warme chocomelk drinken, koetjes in de wei, geplette vogels op de weg ipv geplette slangen en hagedissen, geen kakkerlakken, mieren etc. Ja, ik kijk er best naar uit :)

Op dit moment zijn er eigenlijk weinig nieuwtjes. Mijn brom en ik leven nog steeds haha! Op het werk is het nu akelig rustig, dat ontneemt echt even een beetje motivatie. Veel mensen komen niet ivm de vakantie die er aankomt. En voor mij heeft het ook weinig zin om nieuwe patienten nu te zien, dus maak ik een afspraak voor in oktober. En volgens mij ga ik het dan echt weer flink druk krijgen :s Aankomend weekend ga ik met een collega, haar man en zijn collega's een dagje buiten de stad. Even weer lekker relaxen...:)

NOu voor de rest eigenlijk weinig te melden.

Tot snel!!

brasa van Leen :)

  • 31 Juli 2007 - 09:13

    Priscilla :

    Leeeeeeeeeeeeeen :D
    Ha, lekker relaxen tijdens wer. Rustige tijden zijn ook wel eens fijn ;-)
    Nog ff en je bent weer in Nl!!! Ik ben 22 aug terug van Rome, dus daarna snel afspreken en lekker bijkletsen!! Hopelijk is het dan mooi weer hier, kunnen we mooi naar t terras of anders toch in t park liggen ;-)
    Tot snel!! En groetjes daar!
    Liefs

  • 03 Augustus 2007 - 07:59

    Laura:

    Haai!
    Ik zou zeggen, geniet lekker van de rust, nu het nog kan. Ik denk dat je vakantie in Nederland druk genoeg wordt haha. Komt steeds dichterbij he! Super, kun je weer alle typisch nederlandse dingetjes doen. Mijn vakantie zit er al weer op.. weer aan het werk. Maar gelukkig wel beter weer in het vooruitzicht!

    x Laura

  • 04 Augustus 2007 - 21:03

    DE BORKIESJES:

    HA Marleen we zijn net vandaag terug van onze holly day in well n.limburg het was cool-vet-gaaf-warm- kolt-bibberen-zweten-koppijn-vermoeiend-keileuk-super-geweldig-gezellig-nat-zonnig -leuk en lekker eten en nog veel meer alleen het was veeeeeeel te kort.Maar we praten wel bij als je thuis bent.Groetjes en heel veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx daaaaaaaaaaa--------aaaaag

  • 13 Augustus 2007 - 10:01

    Liesbet:

    Marleen,

    Veel plezier met het inpakken en je terugvlucht. Hopelijk zie ik je eens tijdens je vakantie in Nederland. Ik ben toch wel best stiekem jaloers op je...

    Wat mis ik mijn leventje ginder....
    dikke brasa
    Liesbet

  • 16 Augustus 2007 - 13:48

    Anneleen:

    Heey Marleen!!

    Een paar weekjes??? Bedoel je niet een paar nachtjes??? :D
    Hahaha Grapje!

    Tot snel!

    Kus Anneleen

  • 16 April 2008 - 10:58

    Kim:

    hee marleen.
    gaat het goed daar.?(A)
    leuke fotos die je stuurde.
    mama was helemaal blij dat ze weer zag waar je woonde.:)
    we hopen dat je snel weer een keer hier komt.

    kuss. kim & manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1554
Totaal aantal bezoekers 58218

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: