blanche marie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu blanche marie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

blanche marie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 April 2007 | Suriname, Paramaribo

Heey allemaal!

Even weer een kleine update van mij...Ik heb een leuke pasen gehad. Hoewel ik niet veel van het 'pasen' heb gemerkt. Ik ben naar het binnenland geweest met een grote groep surinamers (en Andre, Marieke en Jantina). We gingen met 7 motoren en 5 pick-ups. Supergaaf! Een rit van 12 uur richting blanche-marie vallen. hier doe je 12 uur over 250 kilometer haha! De kwaliteit van de wegen is toch iets anders dan in NL :s Het was een zware en vermoeiende reis, maar zeker de moeite waard!! Ik heb zo'n geweldig weekend gehad. Lekker kamperen...beetje de hele dag relaxen, vertoeven in de stroomversnellingen, kletsen, ouwehoeren, lekker eten...etc...

het weekend erna ben ik met een paar van hen meegeweest naar hun vakantiewoning in Berlijn. (ja even op en neer naar Duitsland....haha) nee, Berlijn ligt achter het vliegveld. iets meer dan een uur rijden van de stad. We hadden op vrijdag eerst een borrel en daarna zijn we er 's nachts om twee uur heengereden. motoren weer achterop. Ik heb dat weekend ook even achterop de crossmotor gezeten. Ik moest zo hard lachen! Maar moest eigenlijk me mond dicht houden vanwege het opspattende zand...later was het dus steeds zand kauwen :s En de 4 dagen erna had ik me toch een spierpijn in mn derriere!!! Pffff

Nou ik heb niet zoveel tijd, dus moet zo weer kappen. Ik heb iig superweekenden gehad!!! Op het werk loopt het allemaal ook wel op rolletjes, dus zo gaat het allemaal zn gangetje...

tot snel!

Brasa van Marleen :)

  • 21 April 2007 - 19:54

    Merette:

    Hey Marleen!!

    Wat goed dat je het nog steeds zo naar je zin hebt daar! Goed om te horen! Ik mail je binnenkort wel weer met de updates hier ;)
    Fijn weekend verder! Starzz vanavond ;) haha!

    Liefs, Merette!

  • 22 April 2007 - 11:03

    Priscilla:

    Hey Leen, wat lees ik nu hierboven...?? Ga je nog wel eens naar de Starzzz??? Hahaha :-) Zit die toko nog steeds zo vol met Bakra's??
    Super gaaf dat je naar Blanche Marie bent geweest?? Was je toch al eerder geweest of niet?? Ennuh komen de foto's ook nog van jou op de motor?? ;-)
    Ff korte update van Kenia. Op t kindercentrum gaat alles goed, kids hebben nu vakantie en de helft zit nu bij hun ouders thuis. Voor de rest ben ik een week op Zanzibar geweest en dat is echt een plekje waar ik wel zou willen wonen... Weet dus ook niet of ik Suri wel nog een keer ga halen... Ik vertrek volgende week naar de oostkust van Kenia (Mombasa) om daar heel asociaal een week aan t strand te liggen :-) Dan zit mn tijd hier alweer bijna op. Ga 1 juni weer naar huis. Doe daarna t verslag verwerken. Hee geniet lekker van je leventje daar en we mailen/hyven!
    Liefs Priscilla

  • 01 Mei 2007 - 19:16

    Anneleen:

    Heey leentje!

    Dat klinkt echt als Super weekenden!! Echt leuk dat je nog steeds leuke dingen doet... Moeten maar snel weer contacten!!

    Tot snel dan maar weer!

    Kus Anneleen

  • 15 Mei 2007 - 16:57

    Gerdiene:

    Ha Marleen,
    kdacht laat ik eens kijken op je site!! En jaja dr staat een stukje op :D Leuk zeg dat je het nog zo naar je zin hebt! Heb regelmatig een heimwee vlaag hoor! Op het werk gaat het ook goed? Heb je intussen al een nieuwe collega? Hoe is dat? Diploma is voor mij in zicht..heeeeerlijk :) Suriname nog ff presenteren..gek lijkt me dat!! maar leuk ook! Geniet van Suriname! .. hier regnt het veel hahah... Liefs!!

  • 27 Mei 2007 - 07:01

    Car:

    blanche marie;leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klinkt allemaal goed marleen!!!
    dikke kus car

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 978
Totaal aantal bezoekers 58216

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: