Eindelijk.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Eindelijk.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Eindelijk....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2007 | Suriname, Paramaribo

Heeeey allemaal!

Ja I know....veeeeeel te lang geleden. Sorry! Loopt alles op rolletjes in NL?

Met mij gaat het goed. Er is veel gebeurd de afgelopen weken. Mijn ouders zijn hier op vakantie geweest!!! Joehoe!! Was echt helemaal super...heb echt genoten. Lekker de binnenlanden in...de rust, de natuur, het zonnetje, de vogelspinnen, de slangen...echt puur genieten! ;) De tijd vloog voorbij dat wel. En tussendoor moest ik natuurlijk ook nog een beetje werken, dus dan blijf je lekker bezig.

In de weken dat mijn ouders er waren, is ook de nieuwe logopediste gearriveerd!!! Ook helemaal super. Ze is nu al ongeveer twee weekjes aan het werk...en ik ben zooo blij dat ze er is. Nu kan ik tenminste overleggen als ik het echt even niet meer weet. En het is ook echt een leuke meid...Elke heet ze. Nu kunnen we tenminste samen even flink lachen wanneer we iets verbazingwekkends meemaken met de patienten. Want ik kan je vertellen...dat gebeurd vaak genoeg!

Op het werk loopt het nu dus erg lekker. Het is nog steeds heel druk, maar het is prettig om nu alles met iemand te kunnen delen. Afgelopen week ben ik ook begonnen bij een creche. Ze vroegen me al maandenlang om ook daar te komen werken. Veel kinderen van deze creche komen al voor behandeling bij mij...dus nu ik eindelijk de mogelijkheid heb, ga ik daar ook een ochtend in de twee weken naartoe. Ben benieuwd hoe het loopt, maar ik moet wel ff opletten of het ook allemaal in mijn hoofd mogelijk is :s

Oja...ik ben nu begonnen met pilates.
Samen met een collega...de dietiste van het ziekenhuis...ga ik op dinsdagavond en donderdagavond sporten. het is echt een leuke meid en ik vind het heerlijk om te doen. Ik lig soms letterlijk en figuurlijk helemaal dubbel. ;)

Nou voor de rest gaat alles hier zo z'n gangetje. De afgelopen tijd ook weer veel nieuwe mensen leren kennen. Erg leuk, maar sommigen van ze gaan volgende week alweer naar huis :( je kent elkaar al maanden van gezicht, maar spreekt nooit met elkaar. Dan kom je in de laatste weken met elkaar aan de babbel en blijkt het echt heel gezellig te zijn!!! Jammer dat het contact dan maar voor zo kort is! Maar ja...daar zal ik hier waarschijnlijk tegenaan blijven lopen jammergenoeg!
En ik woon trouwens ook niet meer alleen :( Toch jammer, want het was wel lekker om zo'n rijk alleen te hebben. Nu zijn er twee meiden bij gekomen, twee zusjes. Wel lieve meiden, maar echt veel contact heb ik nog niet met ze. Dat komt wel...

Zo ik moet er weer vandoor. Tot snel ;)

Bigi brasa van Marleen :)

  • 24 Maart 2007 - 16:48

    Anneleen:

    Wouw... De eerste reactie! Hahaha!
    Leuk om weer eens wat via de site te lezen! Leen Succes en ik hoop(en ik denk vele met mij)dat ik snel weer wat kan lezen op de site!

    Tot Snel! Kus!

  • 25 Maart 2007 - 17:04

    Johanneke:

    Heeej Marleen,

    Super leuk om je verhalen te lezen! Fijn dat het goed gaat daaro int moooie Surimaribo...ik mis het wel hoor!
    Meid; suc6 met alles en geniet ervan!!

    Brasa Johanneke

    (je weet wel hè...1 vd 3 logo's)

  • 27 Maart 2007 - 17:32

    Linda:

    Hey leen!
    Fijn om te lezen dat alles goed met je gaat daar!En dat je leuke collega's hebt! Heel veel succes verder!
    kus

  • 01 April 2007 - 17:25

    Priscilla:

    Hey Leen!!! :d
    Wat fijn dat je weer wat op je site hebt geschreven :-) Fijn dat alles goed gaat en dat je weg hebt gevonden op je werk! Helemaal fijn dat je er nu een collega bij hebt! Hoop dat t goed klikt tussen jullie:-)
    Met mij is alles goed, zit nu al bijna 4 weken in Kenia!!! Helemaal lekker en heel veel doet me aan Suri denken... Dooie ratten, kakkerlakken etc... Khoop dat je mn kaartje al hebt ontvangen. :-)
    Hoop ook gauw naar Suri te komen, om echt bij te kletsen..
    Hee meid! geniet lekker van je leventje! en tot snel!!
    Bigi brasa en bosi! X

  • 01 April 2007 - 19:01

    Carlijn:

    Hoi,

    Ik heb een paar stukjes gelezen op je site over je stage logopedie in Paramaribo. Ik ga volgend jaar mijn afstudeerstage logopedie doen en het lijkt me erg leuk om daar stage te gaan lopen. Wel het liefst in een ziekenhuis. Zou je me misschien iets kunnen vertellen over hoe je je stage geregeld hebt en hoe je het allemaal voor elkaar gekregen hebt?


    Het zou erg fijn zijn als je me iets wilt vertellen!

    (carlijn_dams@hotmail.com)

  • 01 April 2007 - 20:40

    Merette:

    "Mensen die bijna weer weg gaan" ja zo gaan die dingen :( Ben wel blij dat ik je in ieder geval heb leren kennen!
    Hoe was de dijk? Vrijdag zijn ze op Curacao, dus dan mis ik ze 2 keer!! Stom!
    En hoe was starz afgelopen weekend? Nog lekkere roddels? Hahaha..
    Ik spreek je snel weer!!
    Liefs, Merette

  • 21 April 2007 - 13:24

    Car:

    hey!
    thnx voor je kaart!!!!Echt super leuk om een suri kaart te krijgen! Wij errug druk met verhuizen ensow maar mail/bel/schrijf snel!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 58218

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: