Hey - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Hey - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Hey

Door: Webmaster

29 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Hier even een kort (verrassend!) verhaaltje van de afgelopen dagen.
We zijn nog steeds erg druk met het aanpassen van onze scriptie, maar daar buiten zijn er natuurlijk ook nog tijden van ontspanning:)
Zo zijn we nog heerlijk aan het genieten van het opdoen van een bruin kleurtje...wat er (als ik de verhalen zo hoor) na een week er wel weer af zal zijn in Nederland...
Verder hebben we gisteren ons soort van afscheidsfeestje + verjaardag van Wim in een gevierd. Dit was geslaagd! vooral ook toen we eindelijk muziek hadden... Er was namelijk een heuse DJ aanwezig die een klein dingetje was vergeten...de versterker! en zonder versterker...je raad het al, geen geluid!

Momenteel ben ik btw bij Froukje en is iedereen zich in het wit aan het hullen, want we gaan naar DJ Jean...(witte kleding verplicht!) ben zeer benieuwd, aangezien het niet echt 'mijn' muziek is.
Verder vliegen de dagen voorbij en willen we nog veel doen, zoals souvenirs kopen, bruiner worden;), veel uiteten gaan, en afscheid nemen..:(

Aankomende woensdag gaan we voor de allerlaatste keer met de hele groep uiteten. tja en donderdag, naar huis! Erg dubbel ook, ik ga A.F weer zien, maar Marleen moet afscheid nemen van Ed! En zoiezo is afscheid nemen in het algemeen niet echt mijn hobby en zal de tissue doos wel weer nodig zijn!

Veel liefs Car en tot heel snel(leuk om dat te typen!), heb echt zin om iedereen weer te zien!!!

• 29 Mei 2006 - 08:21

Marye:

Hey Carlijn, Fijn dat je het zo naar je zin hebt!!! Maar ook fijn dat je weer terug naar NL komt!! Kun je hier weer genieten van het fantastische weer hier! Hoe laat kom je vrijdag aan op Schiphol??? Kus

• 29 Mei 2006 - 10:43

Emmely:

Heeey meiskes.. Lekker genieten van die laatste daagjes!! En afscheid nemen is echt moeilijk hoor, dus hou er rekening mee!

Succes!

Kus Emmely

• 29 Mei 2006 - 12:43

Sytske En Kj:

nog even genieten die laatste dagen. het is hier verschrikkelijk weer. nu ik dit berichtje typ, komt het met bakken uit de lucht vallen. wij hebben ook veel zin om jou weer te zien. dikkek knuffel