Dj Jean, DJ Joost caliente! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Dj Jean, DJ Joost caliente! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Dj Jean, DJ Joost caliente!

Door: Webmaster

29 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Hey, ff een kort berichtje want moet echt even vertellen dat DJ Jean super was. Wel was het een enerverende avond, het bier was na een uur al op,(plannen is soms nog wat lastig hier) en voor ander drinken kon je zo'n dik half uur in de rij staan:we waren massal keurig aan het water! en op de terugreis reed een bekende :) barman uit Paramaribo tegen onze (taxi) auto op! Onze auto had weinig schade, maar de barman keek minder blij, hele voorkant was wat ingedeukt, maar ja, erg helder keek 'ie ook niet meer!
Iniedergeval, na wat heen en weer gebel en een goede geldom van de aanrichter konden we de reis vervolgen naar 'Mistique', Hier moest Joost draaien! Was super gezellig!

Zo, nu weer verder met scriptie...:(

Liefs car

• 30 Mei 2006 - 11:15

Afstudeergroep A.P.A.R.T.:

Hoi!

Wat komen jullie alweer snel naar huis! Wij vinden t wel gezellig dat jullie terugkomen. Zijn nog bezig met onze opdracht, maar zijn heel relaxed, zelfs tijd om op jullie site te kijken;-)
    Geniet nog van de laatste dagen daar!!
    Veel sterkte bij het afscheid nemen van iedereen (en vooral marleen bij het afscheid van ed)

Liefs Renske, Margot, Esther (= derdejaars die nu al aan t afstuderen is)en Laura

• 30 Mei 2006 - 11:45

Emmely:

Heey meiden!

De tijd gaat snel! Overmorgen alweer terug! Lekker nog ff genieten en mij jaloers maken met jullie leuke verhalen op de site!!

Succes met afscheid nemen, dat is best moeilijk..!

Tot snel in het klamvochtige Nederland!

kussie

• 30 Mei 2006 - 12:56

Dorien:

Hey car,
    Veel plezier nog ff laatste dagen! maar ehm ... weet je nog taxi in turkieland?
    Heeel veel sterkte met het afscheid !! moeilijk moeilijk moeilijk !
    Ik spreek je!
    (Ik vind het nog steeds zo apart dat je op stap was met florian in suri !! Dat is toch gek?? Maar was super leuk om je weer te spreken! Had alleen wel hoofdpijn daarna.. maar goed... dat weet je dan he ! )