alweeeeer verhuist... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu alweeeeer verhuist... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

alweeeeer verhuist...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 Januari 2007 | Suriname, Paramaribo

Ja ik weet het...het lijkt alsof ik er niet mee op kan houden. Voor de tweede keer ben ik verhuist. Ik was het andere huis echt zat en heb nu een heel mooi stekkie gevonden. Lekker balkon, met van die grote schuifdeuren...balzaal van een woonkamer...helemaal geweldig. En er zijn nog twee andere slaapkamers die nu leeg staan, maar waar waarschijnlijk stagiaires in komen. Maar eerst...komen in februari mijn papa en mama!!!!!!! joehoe!!! Heb er zoveel zin in!

Voor de rest gaat het zo zijn gangetje. Zondag ben ik lekker met collega's naar overbridge geweest...lekker zwemmen...in de regen dat wel..maar ach, dat heeft ook wel weer wat haha!
Gister ben ik hier voor het eerst naar de kapper geweest. Wat een drama! Ik kon wel janken toen ik thuis kwam!!!! Het is zooooo kort, veel te kort. Nu ben ik dus weer de Marleen met korte coupe :( de reacties op het werk waren vandaag gelukkig wel positief. Een vrouw zei dat ze me nu net een popje vind...een model (en dat is positief bedoeld haha!!! ;))

Nou ik moet zo weer stoppen...mijn tijd is op...

Oja nog evne mijn nieuwe adres:
Mexicostraat 22
Paramaribo, Suriname

Tot snel!

Dikke knuffel!!!

  • 17 Januari 2007 - 20:06

    Loes:

    Hey Marleen,

    Goed te horen dat het nog steeds goed met je gaat! En ik hoop dat je nu wel echt je plekje hebt gevonden in je nieuwe huis...
    Ik moet zeggen dat ik nu wel benieuwd ben naar je nieuwe coup hoor, dus: foto's graag :-)

    In ieder geval nog heel veel succes en plezier met alles!

    x Loes

  • 17 Januari 2007 - 20:59

    Helga:

    Have fun in je nieuwe huissie.. Doe je een beetje rustig aan met Brian!! haha
    En die foto's komen nog neem ik aan..;)

  • 18 Januari 2007 - 09:49

    Priscilla:

    Ja alweer verhuist??? Daarom is je kerstkaart dus niet aangekomen...
    Hoop dat je het erg naar je zin gaat krijgen in je nieuwe huissie :-)
    Doe de groeten aan Brain en in deregen zwemmen bij Overbridge ben je nu toch wel aan gewend???
    Tot snel!:D
    Liefs Priscilla

  • 18 Januari 2007 - 10:58

    Anja:

    Heyhey!

    Veel plezier in je nieuwe huisje!!! Waarschijnlijk heb je mn kaartjes dan ook niet gekregen...
    En net als alle anderen ben ik ook erg nieuwsgierig naar je nieuwe kapsel!!!!!!!

    Liefs,
    Anja

  • 18 Januari 2007 - 15:33

    Jolanda:

    Nou, volgens mij krijg je da smaak van het verhuizen te pakken!!Hopelijk wordt dit een blijfertje! iedergaval heel veel woonplezier en hopelijk krijgen we eindelijk eens wat foto's te zien.

    groetjes Jolanda.

  • 21 Januari 2007 - 09:30

    Car:

    Hey Popje,
    wat leuk dat je ouders komen!! en ik bedenk me ineens...slikprotocol...ga 'em vandaag(!) nog op de post doen...ben btje n zeef zo af en toe he...maar goed, dan heb je em wel over n week of 2...
    bigi brasa

  • 06 Februari 2007 - 09:38

    Anneleen:

    Hey Leentje....
    Hier heel veel groetjes uit het Super koude Nederland!! Ik heb het echt zoooo koud!! Ik mis Surniame wel hoor! Veel plezier nog! En tot mails! Veel liefs en Dikke kus!

  • 06 Februari 2007 - 19:03

    Laura:

    Hey Marleen!

    Lekker toch zo'n groot huis! Is alleen maar fijn toch want dan vergaat t je goed daar. Hier gaat alles ook z'n gangetje, is alleen zo koud nu brr.
    Fijne week nog,

    Liefs Laura

  • 12 Februari 2007 - 16:13

    Helgah:

    Hey Leen,

    Alles nog een beetje goed toe hakkuh daar in Suri?? Kussie!!

  • 16 Februari 2007 - 19:42

    Car:

    ey!
    t wortd echt zwaaaaaaar tijd voor n update hoor!!!
    alles goed verder?>??heb je mn slikprotocol al binne??
    xxxxxxxxx

  • 24 Februari 2007 - 08:36

    Anneleen:

    Inderdaad Leen het wordt echt tijd voor een update! Hahahaha!
    Kus

  • 09 Maart 2007 - 14:12

    Gerdiene:

    Haaa Marleen!
    Je ouders zijn inmiddels geweest of niet? Hoe was het? En hoe is het met jou? Loopt het in het ziekenhuis en int revalidatiecentrum? Benieuwd... tijd voor een update.. ;)
    Liefs Gerdiene

  • 11 Maart 2007 - 20:22

    Tom:

    Ja!! Update en foto's!!! :)
    Spreek je binnenkort, maar het gaat ongetwijfeld goed.
    Tju!

  • 13 Maart 2007 - 19:56

    Anneleen:

    Heey Leen!!!

    Hoe was het samen met je ouders? Gezellig?? Hoop snel weer wat te lezen!!

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 58227

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: