Speciaal voor Gertrude... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Speciaal voor Gertrude... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Speciaal voor Gertrude...

Door: Webmaster

21 Juni 2006 | Suriname, Paramaribo

Omdat we nu alweer drie weken in Nederland zijn en we nog steeds geen afsluitend stukje hebben geschreven, moet het er dan toch maar een keer van komen...

De afgelopen drie weken hebben we toch ook WEER een cultuurshock doorgemaakt. De volle winkelkarren, het alles-moet-op-tijd-in-Nederland,de akelig perfecte wegen (om over de huizen nog maar te zwijgen) waren toch ook wel weer een beetje wennen.
Daarnaast was het natuurlijk ook wel weer super om iedereen te zien, en: terug bij A.F te zijn:)
Inmiddels zijn we (nog niet officieel, maar toch) afgestudeerd!! Gemiddeld hebben we een 8,2 gekregen voor ons afstudeerproject en zijn we daar natuurlijk heeeel erg trots op!

Vannavond hebben we een overdracht gedaan voor de aankomende studenten die naar Suriname gaan en daarbij is onze 'Surimaribo' periode dan ook definitief afgesloten...
Hierbij wil ik, ook namens Marleen, jullie heel erg bedanken voor de leuke kaartjes, hyve-berichtjes, mailtjes en brieven!!! Echt Super lief allemaal!

Heel veel liefs en voor de laatste keer,...

BIGI BRASA

Car

• 22 Juni 2006 - 06:33

Gertrude:

Dank voor jullie special!! Veel succes, we hebben er weer twee super logopedisten bij!!

• 22 Juni 2006 - 10:53

Hey Marleen En Carlijn:

aub emailadressen gevraagd van de hele crew. Ivm een avondje reunie bij mij thuis.
    liefs gerrie

• 23 Juni 2006 - 17:25