De spanning stijgt..... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu De spanning stijgt..... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 September 2006 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal!!!!

Nog maar twee daagjes en dan ga ik toch echt weer terug naar het warme Suriname!!! :) Het begint nu toch wel heeeel spannend te worden. Al het afscheid nemen deze week is moeilijk...
Ik ben blij als deze week voorbij is en ik in het vliegtuig zit...maar nu in mijn up...zonder Car :( (Ik ga je wel missen hoor!!!!)

Oja, mijn adres in Suri is:
Hoek Hindi- en verl. Duisburglaan 47,
Paramaribo, Suriname

Beetje vreemd adres, maar zo kreeg ik het van de eigenaresse van mijn huisje...als het toch anders moet, laat ik het jullie zo snel mogelijk weten.
En ik heb nu dus nog gewoon mijn NL-nr
(06-20276606), zodra ik een surinaams nr heb, zal ik dat ook ff laten weten.

Nou....ik ga maar eens mijn koffer van de zolder halen en beginnen met inpakken :)

Knuffel van Marleen!!

  • 20 September 2006 - 09:35

    Gerrie:

    hey die Marleen, veel succes
    Ik bel je nog als het lukt
    kus Gerrie

  • 20 September 2006 - 10:27

    Arie!!!!!:

    Hooi,

    misschien ben ik al te laat maar wordt er nog iets van een afscheidsfeestje gegeven???
    Anders kom ik je zo wel ff een knuffel brengen!

    Groetjes Arjan!

  • 20 September 2006 - 12:53

    Car:

    nou toch gek hoor, zomaar carleen weer een update!
    maarre, succes he! tot bels!/mails!
    xxxxxx

  • 20 September 2006 - 14:11

    Marijke:

    Wat mooi weer de (car)leen site!! Heel veel plezier in suri en alvast een goede reis!! Dikke kus marijk

  • 20 September 2006 - 15:43

    Ellen En Joop:

    Lieve Marleen,
    Wij hopen dat de reis voorsloedig verloopt en dat je gezond en wel aankomt in het verre Suriname. Alle goeds , veel geluk en vooral heel veel plezier inn je nieuwe job.
    Een knuffel van ons en een poot van Gina.

  • 20 September 2006 - 17:44

    Karin:

    Erg fijn dat je toch een site bij gaat houden!!!! Zo mis ik je misschien iets minder erg.. Ik heb trouwens de stageplaats gekregen die ik wou, joehoeee! Nu nog ff snel doorwerken en flink sparen dit jaar, dan zie je me over minder dan een jaartje weer:-) dikke smakkerd van Ka

  • 21 September 2006 - 08:26

    Anja:

    Heey Marleen,
    Erg leuk dat we nu al je avonturen weer kunnen lezen! Ik wens je ontzettend veel plezier in Suriname en we schrijven!!
    Heel veel liefs,
    Anja

  • 23 September 2006 - 19:34

    Joanneke:

    Hé, kijk aan, weer een update na lange tijd. Leuk, Leen, ik kijk ook uit naar mooie fotootjes van je huisje, je werk, nieuwe mensen die je hebt leren kennen... Ik wens je heel veel plezier, succes en alle goeds voor dit avontuur. Geniet ervan!
    Liefs, Joan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 58228

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: