Ik ga verhuizen... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Ik ga verhuizen... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Ik ga verhuizen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 Oktober 2006 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal!

Hoe is het in Nederland? Begint het al wat kouder te worden :p?
Hier gaat alles prima. Het begint nu echt weer te wennen en het is weer genieten :) Heb leuke meiden leren kennen. Vrijdag zijn we met een groep van ongeveer 15 personen naar white beach gegaan. Heerlijk dagje relaxen...gek om daar weer zo te zijn.
Gisteren zijn we wezen stappen. Samen met Anneleen en Linda heb ik tot in de late uurtjes de boel onveilig gemaakt. Haha! De rest was te moe...Toch voelt het vandaag een beetje brakjes...ach, dan maar even een lekker rustig daggie op het terras vertoeven ;P

Oja...voordat ik het vergeet te vertellen. Ik ga verhuizen. Het huisje waar ik nu woon is echt te ver weg...ben een vermogen kwijt aan huur en taxikosten, dus met hulp van taxi Brian heb ik een ander huis gevonden. Het is een mooi huis om de hoek van het ziekenhuis (dus ideaal!), dicht bij het centrum etc. Het heeft drie kamers...nu staat het nog leeg, maar in november komt er nog een andere stagiaire. Van de week ga ik daar dus naartoe.

Mijn nieuwe adres is:
Herman Snostraat 26
Paramaribo, Suriname

Voor de rest zijn er weinig nieuwtjes...Morgen begin ik met werken...spannend!!! Heb er wel zin in dat wel!

Nou tot snel!

Bigi brasa Leen!!!! :)

Ik zal trouwens snel proberen weer wat foto's te plaatsen...maar zoveel heb ik er nog niet gemaakt :s

  • 01 Oktober 2006 - 16:42

    Eefke:

    Heey! Goed zeg die site! Was helemaal vergeten te kijken en nu blijkt dat ik alweer 2 verhalen had gemist haha! En ik me maar afvragen hoe je eerste daagjes waren...maar zo te lezen gaat het helemaal super! Echt fijn om te zien! Succes met je eerste werkdagen en ik ga je van de week na mn tentamens maar eens uitgebreid mailen. Knuffel van Eef!!

  • 01 Oktober 2006 - 17:24

    Eefke:

    Heey! Goed zeg die site! Was helemaal vergeten te kijken en nu blijkt dat ik alweer 2 verhalen had gemist haha! En ik me maar afvragen hoe je eerste daagjes waren...maar zo te lezen gaat het helemaal super! Echt fijn om te zien! Succes met je eerste werkdagen en ik ga je van de week na mn tentamens maar eens uitgebreid mailen. Knuffel van Eef!!

  • 02 Oktober 2006 - 07:30

    Emmely:

    Nu alweer verhuizen!! Dat doe je goed! Ik ben zo ontzettend jaloers op je! Ik wil ook naar white beach en stappen tot in de late uurtjes in Starzz..! Nou ja.. je moet maar zo denken: MAAR JA IK HEB GEEN BAKOVES!

    Doe je Brian de groetjes!? En heb je de kapoeira-gang alweer gezien? (stiekem best nieuwsgierig!)

    brasa Emmely

  • 02 Oktober 2006 - 11:07

    Rolinka:

    Hallo,
    ik had even een vraagje hoeveel huur per maand betaal jij daar?
    (gewoon nieuwschierigheid)
    Je woont namelijk vlak bij me in de buurt.
    Ik hoop van je te horen.
    Groetjes rolinka.waarbenjij.nu

  • 02 Oktober 2006 - 11:46

    Jolanda:

    Jeetje Marleen, jij houdt zeker van afwisseling dat je nu alweer gaat verhuizen!! Ik merk dat je je draai al aardig hebt gevonden, stappen met nieuwe vriendinnen. Zijn dat stagiaires van Windesheim waar je nu veel mee optrekt? Iedergeval je vermaakt je wel zo te lezen, naar Whitebeach en lekker stappen ik wil morgen gelijk weer terug. Maar ja helaas gaat dat niet en blijf ik jou site met enige weemoed in mijn hart volgen!! snik,snik.... Ik ben benieuwd hoe je eerte werkweek is , maar dat lezen we dan de volgende keer wel weer.

    groetjes Jolanda.

  • 02 Oktober 2006 - 13:52

    Froukje:

    He!
    Verhuizen klinkt goed, relaxed dat Brian je heeft geholpen en als je 3 kamers hebt en je voelt je eenzaam kun je altijd de kamers verhuren!
    Succes met je werk!
    kus Froukje

  • 02 Oktober 2006 - 16:49

    Rolinka:

    Hey Leuk zo'n snelle reactie
    Ik betaal 100 euro per maand en woon op de Kashmirstraat, ook vlak bij AZ.
    Lijkt me leuk om een keer wat te gaan drinken.

    Ik hoor het wel van je

    groetjes Rolinka

  • 02 Oktober 2006 - 18:30

    Laura:

    Ha Marleen!

    Alle okido zo te lezen! Wat fijn dat je je plekje weer hebt gevonden en dat je lekker gaat verhuizen! Alvast heel veel succes met de start van het werk. Zal aan je denken als ik hier in koud & nat nederland (ongeveer) hetzelfde werk zit te doen... Ben alweer jaloers want hier wordt het nu echt herfst...ik stuur snel n langere mail!

    X Laura

  • 03 Oktober 2006 - 18:43

    Nancy:

    Sjonge jonge direct al weer verhuizen! wat mag je blij zijn met brain!!
    Maar te gek je nieuwe stek! Succes met verhuizen en natuurlijk met je werk. ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen!!
    xx nancy

  • 04 Oktober 2006 - 13:23

    Hellie:

    Heeeyyyy Poppetje!!
    Ik wist helemaal nie dat je deze site weer ging gebruike.. maar gelukkig zat mini naast me om dit te vertellen..
    Zoow de eerste weken zitten er al weer op!! Gaaf om alles te lezen zeg, voelt dan net of ik dan weer in Suri ben. haha Maar als het goed is kom ik volgend jaar.. whoeiii.. Meis, succes met werken!! Je kan ut.. Toedeledokie en brasa, Hellie

  • 04 Oktober 2006 - 15:20

    Car:

    hey!
    super man!!n nwe plek!! zit je tot nov.daar alleen,of..? AF zou voor mij n brief naar jou op de post doen,maar denk dat t oude adres erop staat...maar je ziet die vrouw vast wel 'n keertje met badminton? of was dat 'n eenmalige actie?:)
    doe je brian de gr.van me?
    verder hier weinig nieuws...heb vandaag nwe auto opgehaal!!! ben nu weer arm:( maar wel vette bak natuurlijk;)
    nou daaaaaaaaaaaaaaaaaag
    kus car

  • 05 Oktober 2006 - 13:58

    Car:

    hey leen
    brief is toch naar nwe adres verstuurd, slimme A.F is t ook! gaat t goed met je? kusssssss

  • 05 Oktober 2006 - 16:17

    Hellie:

    Mijn kaartjuh is nog wel naar je ouwe adres toe gestuurd hoorzzz..;)

  • 06 Oktober 2006 - 22:02

    Car:

    hey leen, net geprobeerd je te bellen, maar geloof dat je mob uit staat:(
    ik probeer t snel weer n keer!!
    xx car

  • 08 Oktober 2006 - 12:19

    Inge:

    Hi meis,

    Fijn dat je een ander huis hebt gevonden, wat gewoon veel praktischer is!!
    Super dat je lekker bent wezen stappen met de meiden.. ff lekker je haar los gooien en etc ;)
    Ik ben heel benieuwd hoe t verder gaat, op je werk en het contact met de andere logo's!!
    Tot mails lieve groet Inge

  • 10 Oktober 2006 - 08:14

    Bodine:

    Leuk om te lezen dat je het weer zo naar je zin hebt!
    Geniet ervan!

    Kus Bo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 58225

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: