fawaka? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu fawaka? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

fawaka?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2006 | Suriname, Paramaribo

Heeeeey allemaal!

Het is weer tijd voor een berichtje..heb nu eindelijk weer even tijd om achter internet te zitten. Ben net anderhalf uur bezig geweest met het beantwoorden van de mailtjes (wel super om allemaal te lezen hoor, wel blijven sturen!!! ;)) Maar misschien moet ik toch wat vaker achter internet te zitten...

Het gaat goed met me hier! Heb het erg naar mijn zin. Het werk is leuk, wel heftig en zwaar...erg complexe problematieken. Ik heb wel momenten dat het me allemaal even aanvliegt, maar toch ook veel momenten dat ik echt geniet van hetgeen ik mee bezig ben :)
Gisteren moest ik een lezing over logopedie geven aan neurologen, artsen, fysiotherapeuten etc. Ik poepte zeven kleuren joh..maar het ging goed! Heb zoveel complimenten gehad!!!
Vandaag kreeg ik ineens een telefoontje van het hoofd van de neurologie afdeling...ik ga klinische lessen geven over slikken...nou hij had een gaatje voor me gevonden...morgenvroeg!!! ja daaaag!!! Ik kan echt niet in een avondje me voorbereiden op zo'n les..grapjas! Nou volgens hem kon dat wel...uiteindelijk zijn we tot compromis gekomen. Ik ga geen les geven, maar gewoon praten met ze over hoe ze nu handelen bij het slikken en vertel ze er het een en ander over...kortom: morgen om half 8 in de ochtend heb ik een groep verpleegkundigen voor me die ik wel degelijk een soort les moet geven over slikken...slik! Ach, ik ga er gewoon staan en zie wel wat er op me afkomt...als het maar geen kakkerlak is ;) Voor de rest red ik me wel, haha!

Morgen moet ik ook afdansen voor salsa! Spannend!! Maar het zal vast wel goed komen...Vind het echt zo leuk om te doen...ff lekker je gedachten ergens anders op en het is gezellig...Voor de rest vermaak ik me vaak prima met terrasjes pakken, stappen, zwemmen etc.

Nou eigenlijk zijn er voor de rest weinig nieuwtjes...

Tot snel!

Dikke knuffel van Marleen!!

  • 27 Oktober 2006 - 07:02

    Loes:

    Hey Marleen!

    Het is echt goed om te horen dat het zo goed met je gaat en dat je zoveel plezier hebt in je werk!

    Hoe is het afdansen gegaan???

    Nog heel veel plezier en succes met alles! Ik blijf je verhalen lezen!

    x Loes

  • 27 Oktober 2006 - 07:27

    Vonne:

    ey leen!!
    goed man dat alles zo lekker loopt! ben echt wel jaloers dat je daar weer lekker in het zonnetje zit! succes weer de komende tijd en geniet ervan he :D
    dikke kus vonne

  • 27 Oktober 2006 - 09:10

    Helga:

    Hey Leentjuh!!

    Goed om te lezen dat het zo goed gaat.. haha Vanavond ff flink bij kletsen en ouderwets ouwehoeruh tijdens de Saron reunie bij moeders Jolanda..
    Nou have fun en toedeledokie!!

    Kus,
    Hellie

  • 27 Oktober 2006 - 11:45

    Car:

    hey
    kun je mn powerpoint gebruiken over slikproblemen!
    X

  • 28 Oktober 2006 - 05:28

    Karin:

    Eej meisje! Wat stoer zeg dat je die lezing hebt gegeven! Echt super knap! Ben helemaal trots op je! Succes met de salsa! Dikke knuffel van ka

  • 29 Oktober 2006 - 12:38

    Jolanda:

    Hoi meissie,

    Het is SUPER om te lezen hoe goed het met je gaat, maar af en toe sla ik groen en geel uit van jaloezie!! Ik merk tijdens het lezen van je verhalen dat je steeds zekerder wordt en meer voor jezelf durft op te komen harstikke goed!!Vrijdagavond de BIG-SURIREUNIE gehad bij mij,het was supergezellig.
    Bijna iedereen was gekomen, helemaal top!! Het meerendeel bleef pitten, dat werd dus een heel kort nachtje. De volgende ochtend iedereen lekker brak, maar dat hoort er bij. Heel even hadden wij het Suriname gevoel terug. Veel succes met het afdansen en je werk.

    liefs Jolanda.

  • 29 Oktober 2006 - 18:44

    Karin:

    Eej lieverd! Super leuk dat ik je even aan de telefoon had, mijn dagje was helemaal goed! Dikke kus Karin

  • 01 November 2006 - 22:08

    Marjolein:

    mogen we ook een beetje trots op je zijn, nu al les geven en speechen, knap hoor!! Hier alles prima, alleen heel koud. Liefs Thom en Marjolein

  • 02 November 2006 - 10:35

    Car:

    Heeey Leen!
    alles wel daar?
    ik wil ooooooook zwemmen/stappen/terrasjes pakken daar!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 November 2006 - 10:57

    Hellie:

    Maar Car,
    Dat kan bij oma toch ook..;)

  • 02 November 2006 - 18:07

    Anneleen:

    Heey Marleen,

    En heeft het gebakje gesmaakt!! hahaha
    Tot vanavond! Gaan we Salsa dansen!

    Kus Anneleen

  • 03 November 2006 - 07:37

    Car:

    jaja, thnx hellie voor je positiviteit!heel fijn ja, zal t maar es voorstellen bij beppe;)

  • 05 November 2006 - 12:41

    Marleen:

    Hi Leen,

    klinkt idd als een heftige baan. Je lijkt er goed mee om te gaan! Volgens mij leer je daar echt enorm veel of niet? Heel veel succes he!

    Liefs Mar

  • 09 November 2006 - 18:17

    Tom:

    Ha, hoest? He, lees net je dat je af moest dansen? En heupwiegend geslaagd?
    Mail eens wat vaker! :)))Of bevalt het zo goed dat je helemaal niet meer aan thuis denkt.... :))

    Groetjes,
    ik

  • 13 November 2006 - 17:00

    Inge:

    Hi meis..

    T klinkt erg heavy!!
    Wat superstoer van je dat je gewoon effe een les geeft over slikken.
    Ik ben blij om te horen en te lezen dat je het naar je zin hebt daar...
    Vind t leuk om je verhalen te lezen.. al heb ik niet altijd om zelf wat te sturen maar vind t wel leuk om zo op de hoogte te blijven van je avonturen!!
    Tot mails/bels liefs Ing

  • 13 November 2006 - 21:42

    Femke:

    Haaii marleen!
    Ik lees trouw al je verhalen dus ik dacht; dan word het nu eens tijd voor een reactie :P maar gelukkig heb je het zo leuk daar, hier is ook alles ok! maar opt werk is het weel aardig rustig zonder jou :( haha..
    nou ik wens je nog heel erg veel plezier, geluk & succes daar en ik spreek je snel een keertje op msn!
    Kusje Femke..

  • 14 November 2006 - 18:53

    Laura:

    Ha Marleen, goed bezig daar, je wordt nog eens een beroemde logopedist in suriname! Het lijkt met heel spannend maar super dat je het allemaal doet. En vooral blijven genieten van de terrasjes en het stappen he!

    X Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 58226

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: