Beetje ingekakt...maar wel foto's!!! :) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Beetje ingekakt...maar wel foto's!!! :) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Beetje ingekakt...maar wel foto's!!! :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2006 | Suriname, Paramaribo

Heey Allemaal!!

Daar ben ik eindelijk weer...met foto's!!!! Hahaha..die camera bleef de afgelopen tijd maar in dat laatje liggen..nu werd het toch eens tijd om 'm weer te voorschijn te halen :)
Het gaat nog steeds prima hier..over het algemeen...afgelopen week was wat minder. Het enige dat ik de hele week gezien heb is mijn bed...mijn klamboe (ooow ik heb echt ruzie met dat ding gehad...heel jammer!!!grr)...en mijn huisgenoten...en lieve anneleen en linda..want zij kwamen nog even op ziekenbezoek. De hele week zat ik thuis, want ik was ziek. Beetje ingekakt...maandagochtend zat ik in overleg en ineens viel ik bijna flauw. Op dat moment was het tijd om naar huis te gaan en in mijn bed te duiken. De rest van de week ben ik daar dus maar gebleven. Het gaat nu nog niet super, maar net goed genoeg om even naar het internetcafe te gaan. Nu heb ik dus eigenlijk ook geen spannende verhalen te vertellen :( ja ik kan jullie vervelen met de ruzies die ik heb gehad met mijn klamboe..maar ja..of dat nou zo interessant is haha!
Maarrrr...ik heb in ieder geval een paar foto's gemaakt van mijn huisje...en nog een paar foto's van feestjes die ik heb gehad...enjoy it! :)

Tot snel!

Dikke knuffel van Marleen!!!

  • 18 November 2006 - 16:15

    Marleen:

    Nououououououououououou...wil ik eindelijk foto's laten zien, doet die computer weer stom..hij is al half uur bezig!!!! grr!!! Het gaat dus nog niet lukken :( Komt snel!
    Ik ga nu naar huis...want voel me belabberd!
    Tot snel!
    Knuffel van marleen!

  • 18 November 2006 - 16:50

    Car:

    Lieve Leen,
    snel beter worden hoor!!!!
    heel veel beterschap xxx

    liefs car

  • 18 November 2006 - 23:15

    Vonne:

    gauw beter worden he!!
    goed voor jezelf (laten) zorgen he!
    dikke kus vonne

  • 18 November 2006 - 23:15

    Nancy:

    hey marleen,
    wat vervelend dat je ziek bent! en dat is niet fijn in die warmte! doe rustig aan, niets overhaasten. maar die instelling zul je intussen zelf ook wel hebben, haha! beterschap in ieder geval! xx nancy

  • 19 November 2006 - 14:08

    Emmely:

    Hallo lieve Leen! Wat klote zeg! Snel beter worden he! In Nederland heerst buikgriep en ik kan het weten en superloyaal van je dat je op zo´n afstand toch met ons meedoet :P
    kussie

  • 20 November 2006 - 13:02

    Jolanda:

    Hoi meissie,

    Wat vervelend nou dat je ziek bent geworden hopelijk knap je snel op.Zoals Emmely al heeft vermeld, de griep gaat hier lekker rond en het weer is momenteel "klote"(sorry voor het woord)Ik geloof dat ik maar ga emigreren. Niet alleen gaat de griep rond maar ook de verkiezingskoorts, want woensdag kunnen en mogen wij stemmen voor een nieuw kabinet. Jammer dat het niet gelukt is met de foto's wordt wel nieuwsgierig naar je huisje.

    groetjes Jolanda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 58222

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: