Onafhankelijkheidsdag :) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Onafhankelijkheidsdag :) - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Onafhankelijkheidsdag :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 November 2006 | Suriname, Paramaribo

Heey!!!!

Hoe gaat het met jullie? Eerst wil ik toch ff zeggen dat ik het super vind om jullie reacties te lezen!!! Sorry dat ik er niet zoveel op reageer, maar het doet me echt goed om te lezen!!! Echt heel erg leuk!

Met mij gaat het gelukkig weer beter. Ik doe weer alle dingen...en geniet er weer van! Ik ben nu wel bezig met wat aanpassingen in het werk, aangezien dat waarschijnlijk één van de redenen is dat ik beetje ingekakt ben. Dat, plus de druktes van de maanden ervoor...Wat ik hier dus probeerde was eigenlijk het NL-tempo van werken vast te houden. Daar kwam ik achter toen een collega van me mijn planning zag ...ja zegt ze; dit is ook zelfmoord! Nu gaat ze me dus helpen om het allemaal op surinaamse wijze te plannen...een stuk rustiger dus allemaal! En ze leert me dat ik wat meer nee moet zeggen. Ik probeer steeds iedereen in te plannen, maar ik zal nu dus al echt met een wachtlijst moeten gaan werken....

Oja donderdag moet ik weer afdansen!!! hahahahaahaha! Deze keer heb ik twee lessen gemist, doordat ik ziek was...dus ik ben heeeel benieuwd of het gaat lukken. De stappen gaan redelijk..het mag alleen allemaal wat charmanter haha! De docent probeerd me dat heel subtiel duidelijk te maken door steeds wanneer hij het over stijl heeft, mij even aan te kijken. haha boodschap is duidelijk. Maar gister danstte ik met een examinator (dat bleek toen we klaar waren) en hij zei dat als ik donderdag ook zo danstte, ik me geen zorgen hoefde te maken. Nou ik ben benieuwd....

Oja afgelopen weekend was er onafhankelijkheidsdag. Erg leuke dag gehad!! Ik ben met collega's op stap geweest. Jantina (ergotherapeute; zij werkt hier nu een jaar), Kenneth (haar vriend, hij is ook mijn collega, hij is orthopedisch instrumentmaker), Marieke (ergotherapeute, is net twee weken geleden hier begonnen), André (man van Marieke), en nog twee buurkindjes van Jantina en Kenneth en de dochter van Kenneth. Zo hadden we een cluppie bij elkaar en was het erg gezellig. We begonnen om 10.00 uur in de ochtend, beetje rondlopen, mensen kijken, terrasjes pakken..heerlijk! 's nachts hebben we nog wat gedronken en zijn we wezen dansen in Starzz...echt een superdag!

Nou ik moet weer aan het werk! Als mijn patient komt opdagen tenminste...

tot snel!

Dikke knuffel van Marleen!

  • 28 November 2006 - 17:14

    Marleen:

    ok ik weet het...enkele superspelfouten :s maar ik heb geen zin om een half uur te wachten tot ik het bericht kan wijzigen (internet is wat traag) dusss...kijk er maar even overheen!

  • 29 November 2006 - 10:48

    Bodine:

    Leuk om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Ik kan me voorstellen hoe onafhankelijkheidsdag was!!!

    Geniet er vooral van!

    Groetjes Bodine

  • 30 November 2006 - 11:43

    Inge:

    Hi meis,
    Het klinkt erg goed, goed dat je voor jezelf kiest!!
    Errugg belangrijk... heel veel suc6 toe gewenst met afdansen. Ik ben benieuwd, liefs Inge

  • 30 November 2006 - 14:55

    Hellie:

    Afdanse dan maar hé deerne!!

  • 06 December 2006 - 00:36

    Nancy:

    hey marleen!
    gelukkig maar dat je weer beter bent. pas je maar lekker aan, aan de surinaamse cultuur.
    en heeeeel veel succes donderdag met afdansen. nu ik dit zo lees heb ik ook weer zin om salsa te dansen!
    xx nancy

  • 07 December 2006 - 19:35

    Laura:

    Ha Marleen!

    gelukkig voel je je wat beter en heb je onafhankelijkheidsdag kunnen vieren. Goed bezig trouwens, met dat Surinaamse tempo, ga ik denk ik ook maar s invoeren hier :) Hier alles ok, al beetje in de kerststemming...

    X Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 58227

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: