Hallo! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 December 2006 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal!

Weer een berichtje vanuit het momenteel niet zo warme Suriname. De hele week regent het al en ik heb het soms gewoon echt koud! Niet te geloven..het lijkt NL wel :p

Gaat het in NL allemaal rustig zn gangetje? Hier wel...maak veel dingen mee. Op het werk..daarnaast...heb het nog steeds erg naar mijn zin. Ik ben trouwens officieel gevorderd salsa-danser!!! Joehoe!!!
Moet nog wel een en ander flexibiliteitjes bijschaven,maar voor de rest ging het prima haha!

Nou eigenlijk zijn er voor de rest weinig nieuwtjes...eigenlijk wilde ik gewoon even hallo zeggen! :)

Dikke knuffel van Leen!

  • 09 December 2006 - 22:13

    Marjolein:

    heb je wel een fleece meegenomen naar Suriname, knap dat je je examen salsa hebt gehaald, heb je al een kerstboompje of doen ze daar niet aan???
    Sterkte met alles.
    Liefs Thom en Marjolein

  • 12 December 2006 - 16:01

    Hellie:

    Hallo terug natuurlijk..;)

  • 15 December 2006 - 10:51

    Priscilla:

    Hey Leen, leuk dat je de site nog bijhoudt! En super om te lezen, zo krijg ik heimwee naar Suri :-( Ben jij al n beetje in de kerststemming??? Lijkt me echt vreemd en heerlijk tegelijk om in de hitte kerst te vieren.
    Happy Holidays Honey ;-)
    Liefs

  • 18 December 2006 - 13:10

    Laura:

    Hey Marleen!
    Is vast nog niet zo koud als hier nu: moest ijskrabben vanochtend, brr. Goed van je examen, gefeliciteerd!
    Liefs Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 58226

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: