Fijne kerst en een supergelukkig 2007!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu Fijne kerst en een supergelukkig 2007!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

Fijne kerst en een supergelukkig 2007!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2006 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal!

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet ervan!!!!

Ik ga vanavond naar dj Jean op White Beach..ik geloof dat heel Paramaribo ernaartoe gaat, dus het gaat vast heel gezellig worden. Eerste kerstdag vier ik bij een collega en de tweede met vriendinnen en hun familie (Anneleen en Linda) gelukkig heb ik dus genoeg te doen, want ik moet er niet aan denken om dan in mijn up te zitten....

Voor de rest moet ik aankomende week gewoon werken. Heb het wel rustig, want ik heb geen patienten ingepland. Ga dan eindelijk maar eens wat beleidsdingetjes :s doen en op zoek naar behandelmaterialen in de stad...
Voor de rest eigenlijk weer weinig nieuwtjes...
hmmm...hey weet je wat ik me trouwens nu bedenk...ik heb al een poosje geen kakkerlak-fiasco meer gehad...joehoe! Vorige week kwam zo'n mormel me weer lastig vallen...ik had het ineens flink warm. maar heb geen kik gegeven en de spuitbus op hem leeg gespoten. Dat heeft geholpen, haha!

Nou gedraag jullie met de feestdagen!!! Dan zal ik proberen dat ook te doen :)

Dikke knuffel van Marleen!!!

  • 23 December 2006 - 16:39

    Bodine:

    Jij ook fijne kerst en gelukkig nieuwjaar!!!!
    Geniet ervan! Oud en nieuw is daar ZOOOOO gaaf!

    Groetjes

  • 23 December 2006 - 18:01

    Eefke:

    Bedankt voor de leuke kerstfoto!! Jij ook een super leuke en gezellige kerst! Spreek je snel weer! Knuffel

  • 24 December 2006 - 10:36

    Car:

    leuke kerstfoto!
    Jij ook SWITI 2007!!!
    super dat je je boeken hebt, maar mocht je nog wat missen oid dan hoor ik t he!
    kusssssssssssssssssssss

  • 24 December 2006 - 10:38

    Jolanda:

    Wat leuk die kerstfoto, ik hoop dat je hele fijne dagen zult krijgen en alvast een heel bruisend, knallend begin van 2007!!

    liefs Jolanda.

  • 24 December 2006 - 13:33

    Helga:

    Hey Meis,

    Jij ook prettige feestdagen en natuurlijk een héél warm 2007..
    Thanx voor je toffe kerstfoto!!

    Kus,
    Hellie

  • 24 December 2006 - 16:19

    Maaike D:

    Hey!!
    Nou klinkt allemaal goed daar in Suri. Geniet van de feestdagen en van oud en nieuw (das een ervaring opzich!!) Dus: Fijne feestdagen en een super goed 2007!!!
    Liefs Maaike

  • 24 December 2006 - 16:20

    Joanneke:

    Ha die Leen!

    Heel gezellige kerstdagen!! Leuk dat je met die luitjes mee kunt vieren, dat wordt vast lachen! :) Ik denk aan je met kerst, we bellen gauw!
    Liefs, Joanneke

  • 27 December 2006 - 15:03

    Anja:

    Ik hoop dat je gezellige kerstdagen hebt gehad! En alvast een goede en mooie jaarwisseling!!!!!!
    Liefs,
    Anja

  • 28 December 2006 - 09:30

    Loes:

    Hey Marleen!

    Dankje voor je 'kerst-mail'! Heb je leuke dagen gehad?
    Ik wens je alvast heel veel geluk, gezondheid, plezier en liefde toe voor 2007!

    Liefs Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 58228

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: