GELUKKIG NIEUWJAAR!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu GELUKKIG NIEUWJAAR!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van carleen - WaarBenJij.nu

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Januari 2007 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal!

Gelukkig nieuwjaar! hoop dat het een superjaar gaat worden!
Allemaal weer bijgekomen van de feestdagen? Ik hoop dat de goede voornemens dit jaar eens overgeslagen zijn...;)

Met mij gaat het goed hier. Ben stiekem toch wel een beetje blij dat de feestdagen voorbij zijn en het gewone leventje weer begonnen is..hoe druk dat dan ook is :s Pfff..
Nou eigenlijk heb ik ook weinig nieuwtjes...en mijn tijd is bijna op. Ik plaats snel weer even een babbeltje waarin ik eens wat meer vertel over hoe het hier gaat ok?

tot snel!

Brasa van Marleen! :)

  • 09 Januari 2007 - 10:10

    Priscil:

    Hee Leen,

    Jij ook nog gelukkig nieuwjaar! Heb je mn kaart ondertussen al wel gekregen??? Ach ja je weet hoe dat gaat hè;-)? Heb je nog nieuwe foto's?
    Brasa Priscilla

  • 10 Januari 2007 - 21:41

    Joanneke:

    Ha die lieve leen!
    Jij ook een heel goed, gelukkig, gezond en groots nieuwjaar! Kijk uit naar nieuwe verhalen en avonturen hier op de site... :)
    Alle goeds, liefs Joanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 58223

Voorgaande reizen:

24 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: